Course events

Intercourse events

Архив 2018

Архив 2017

Архив 2016

Архив 2015

Яндекс.Метрика


Гостевая книга
2019 жылғы Сабақтың үздік контенті байқауы қатысушыларының назарына!
Friday, 07 June 2019 11:26

Құрметті байқау қатысушылары!

Төмендегі сілтеме бойынша Қатысушы куәліктеріңізді жүктей аласыз. (толықтырылуда)

Байқау қорытындысы секциялар бойынша дайын болғанда төмендегі жаңалыққа толықтырылатын болады.

Сілтеме

 

Comments 

 
0 #48 Коля 2019-06-25 14:49 25 маусым нәтижелері белгілі болады деген катысушылардың бугин шыгады ма корытынды жулделі орындар аныкталады ма екен Quote
 
 
0 #47 Коля 2019-06-25 14:48 25 маусым нәтижелері белгілі болады деген катысушылардың бугин шыгады ма корытынды жулделі орындар аныкталады ма екен Quote
 
 
0 #46 Мырзагалиева Ж 2019-06-20 16:14 Критериалды бағалау-оқушы мүмкіндігін арттыруға жол ашады. Ол оқушы үшін де, мұғалім үшін де тиімді деп ойлаймын. Quote
 
 
0 #45 Мырзагалиева Ж 2019-06-20 16:11 Критериалды бағалау-оқушы мүмкіндігін арттыруға жол ашады. Ол оқушы үшін де, мұғалім үшін де тиімді деп ойлаймын. Quote
 
 
0 #44 Azirbay 2019-06-19 12:39 Quoting Кумис:
Математика панинен катысушыcы Темиргалиева Роза Мерхановнанының сертификаты ілінбеген. Видеонызды алдык деген хабарлама келди.

Салынды
Quote
 
 
0 #43 Кумис 2019-06-18 18:02 Математика панинен катысушыcы Темиргалиева Роза Мерхановнанының сертификаты ілінбеген. Видеонызды алдык деген хабарлама келди. Quote
 
 
0 #42 Azirbay 2019-06-17 12:47 Quoting Жадыра:
Катысушы куалиги тизиминде математика бойынша Аккалиева Жадыра деген жок видеом сиздерге бармай калды ма

Бастауышта тұрQuoting Жадыра:
Катысушы куалиги тизиминде математика бойынша Аккалиева Жадыра деген жок видеом сиздерге бармай калды ма

Математика бөліміне салынды
Quote
 
 
0 #41 Azirbay 2019-06-17 10:36 Quoting Жадыра:
Катысушы куалиги тизиминде математика бойынша Аккалиева Жадыра деген жок видеом сиздерге бармай калды ма

Бастауышта тұр
Quote
 
 
0 #40 Айгул 2019-06-17 10:25 Технология пәнінен нақты қай уақытта нәтижесі салынады? Quote
 
 
0 #39 Жадыра 2019-06-17 10:13 Катысушы куалиги тизиминде математика бойынша Аккалиева Жадыра деген жок видеом сиздерге бармай калды ма Quote
 
 
0 #38 Жадыра 2019-06-17 10:12 Катысушы куалиги тизиминде математика бойынша Аккалиева Жадыра деген жок видеом сиздерге бармай калды ма Quote
 
 
0 #37 Azirbay 2019-06-17 08:37 Quoting Дамир:
Батыржан Дамирге сертификат жок? Неге? Менин видеом жетпеген бе?

Дамир Батыржан деп тұр
Quote
 
 
0 #36 Zhenisgul 2019-06-16 08:16 Технология пəнінің қорытындысы қашан шығады Quote
 
 
0 #35 Дамир 2019-06-15 13:27 Батыржан Дамирге сертификат жок? Неге? Менин видеом жетпеген бе? Quote
 
 
0 #34 Дамир 2019-06-15 13:27 Батыржан Дамирге сертификат жок? Неге? Менин видеом жетпеген бе? Quote
 
 
0 #33 Айдана 2019-06-14 14:27 дене шынықтыру қорытындысы қашан шығады екен Quote
 
 
0 #32 Әйгерім 2019-06-14 14:15 Сәлеметсіз бе. МАД бойынша неге орындар жоқ, қашан салынады. Тек қатысушы куәлігі бәріне бірдей Quote
 
 
0 #31 Коля 2019-06-14 00:02 Тарих пәнінен катысушы куалигинен баска диплом и орын дегенди таппай отырмын Quote
 
 
0 #30 Акерке 2019-06-13 23:02 Quoting Azirbay:
Quoting Акзила:
Тарих пәні қашан шығады екен

Барлық пән салынды!

Химия жок кой
Quote
 
 
0 #29 Юлия 2019-06-13 13:15 Quoting Azirbay:
Quoting Юлия:
Здравствуйте не можем найти в списках Хайрову А.Е?

Исправили добавили.

Спасибо!
Quote
 
 
0 #28 Azirbay 2019-06-13 10:15 Quoting Юлия:
Здравствуйте не можем найти в списках Хайрову А.Е?

Исправили добавили.
Quote
 
 
0 #27 Юлия 2019-06-13 00:10 Здравствуйте не можем найти в списках Хайрову А.Е? Quote
 

Add comment