Курстық шаралар

Курсаралық шаралар

Архив 2017

Архив 2016

Архив 2015

Яндекс.Метрика


Гостевая книга
Құрметті әріптестер!
12.01.2015 06:22

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «БҚО ПҚ БАИ» сайтында «Сабақ жоспары» платформасы жасақталды. Сізге платформаға мектеп пәндері бойынша өзіңіздің сабақ жоспарларыңызды орналастыруыңызға және тәжірибеңізбен бөлісуіңізге мүмкіндік  беріледі.

 

Платформа мұғалімнің сабаққа дайындалуына әдістемелік көмек көрсету мақсатында құрастырылды. Мұғалімдердің көпшілігі сабақ жоспарын дайындау барысында уақыт тапшылығы мәселесіне кезігетіні белгілі. Сайтқа жұмысыңызды орналастыра отырып, Сіз:

 

-         өзіңізге қажетті көптеген сабақ үлгілерін таба аласыз;

 

-         платформадағы материалдарды өз жұмысыңызға пайдалану мүмкіндігіне ие боласыз;

 

-         біздің филиалдың тарапынан басылым жарияланғандығы туралы анықтама аласыз.

 

 

Назар аударыңыз! Автор материалды жіберген кезде жұмысты өзі орындағанына кепілдеме береді. Авторлық құқықты бұзушылық тіркелген жағдайда (яғни, өзге автордың жұмысын иемденсе немесе олардың нақты үзінділеріне сілтеме жасамаса) материалдар қарастырылуға жіберілмейді.

 

Ұсынылған жұмысты ресімдеуге қойылатын талаптар:

 

1.  Мәтін А4, Microsoft Word  редакторында басылады, шрифті– Times New Roman; кегль – 14; жоларалығы – 1; азат жол шегі – 1; барлық жол жиегі - 3 см.

2.  Беттің үстіңгі жағында жолдың ортасынан қалың бояулы шрифт және бас әріппен жазылған жұмыс атауы (автордың өз жұмысында пайдаланған технологиясын немесе әдісін көрсетуі тиіс). Бір аралықтан кейін - автор(-лар)дың аты-жөні, тегі, оның астынан - автор туралы ақпарат: ғылыми лауазымы, қызметі, жұмыс орны, азат жолдан қала/облыс/аудан атауы жазылады. Бір аралықтан кейін негізгі мәтін беріледі.

 

3.   Материалдарды Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript мекен-жайына жіберу қажет.

Барлық сұрақтар бойынша мына мекен-жайға хабарласуға болады:

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «БҚО ПҚ БАИ», Евразия даңғылы 238, 208 кабинет,

Жумагалиева Динара Шынболатовна,

Махметова Айша Сагынгалиевна,

Шагиров Самат Сагаткалиевич. 8 775 300 6257

 

Пікірлер 

 
0 #94 Жанабилова Тотия 2018-05-30 14:57 Саламатсыз ба? Мен қаңтар айында 10 сабақ жоспарын жіберген едім. Сайтқа қашан жарияланады және анықтаманы қашан ала аламын? Дәйексөз жазу
 
 
0 #93 Сабирова Шолпан Шаму 2018-05-15 12:26 Өткізілген əрбір дəрістің берері мол, иаған ұнады тегін сабақ жоспарығды жариялап куəлікке ие болу мүмкіндігі Дәйексөз жазу
 
 
0 #92 Алия 2018-03-15 23:59 Здравствуйте. Я в феврале отправляла десять уроков, но справки нету. Дәйексөз жазу
 
 
0 #91 Дина 2018-02-04 21:24 здравствуйте. я Вам неделю назад скидывала 10 уроков. Справку когда можно получить? и можно ли получить на почту? спасибо Дәйексөз жазу
 
 
0 #90 Кулян 2018-01-24 21:07 Саламатсыздарма ? мен бүгін сабақтарымды жібергенмін.анықтаманы қашан ала аламын? Дәйексөз жазу
 
 
0 #89 Айнур 2018-01-16 09:18 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Болады. Қазіргі уақытта куәлік беріледі.

Саламатсыздар ма? Сіздер берген анықтаманы санат қорғау папкасына салуымызға бола ма? Рахмет
Дәйексөз жазу
 
 
0 #88 Жанабилова Т 2018-01-08 21:02 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Иә

Саламатсыз ба?! Міндетті түрде 10 сабақ жоспарын жіберу керек пе?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #87 Жанаргуль 2018-01-04 15:10 Дәйексөз жазу Самат:
Ответ: Добрый день. После публикации уроков на сайте, свидетельство отпраим вам на почту. Если что не так, дополнительно напишем на почту.

Здравствуйте, я вам отправила 10 уроков. Будут ли мои уроки опубликованы на сайте?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #86 tolkynay 2017-04-02 12:38 Салеметсіздер ме! Мен 100 логикалық тапсырмалар жинағын жіберсем жарияланады ма? Соған анықтама беріледі ме? Алдын ала білейн дегенім.
Былтыр 10 сабақ жіберіп, анықтама алдым, соған рахмет!
Дәйексөз жазу
 
 
0 #85 Мусина Айдана 2017-03-31 18:10 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Анықтама дайын болғанда поштаңызға жібереміз.

Саламатсызба? Наурыз айында 10 сабақ жоспарын жібергенмін. Қортынды қашан анықталады екен?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #84 Иргалиева Жазира 2017-03-28 12:48 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Дайын болғанда поштаңызға жібереміз.

Cәлеметсіздерме 1 наурызда сабақ жоспарларын жіберіп едім, анықтама қашан беріледі екен.
Дәйексөз жазу
 
 
0 #83 Самал 2017-03-24 16:24 Дәйексөз жазу Самат:
Ответ: Добрый день. В среднем больше месяца, желательно заранее отправлять свои уроки.

Здравствуйте. Недавно узнала о проекте "План урока". Еще одна возможность обобщить свой опыт. Спасибо вам за эту возможность. Сегодня выслала вам свои уроки.Как мне узнать:будут ли они размещены на сайте . Если да, как скоро можно получить справку?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #82 Жазира Баяндыкова 2017-03-24 16:24 Дәйексөз жазу Самат:
Ответ: Добрый день. Да

Добрый день! Количество разработок должно обязательно достигать 10?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #81 Самат 2017-03-10 10:28 Сәлеметсіздерме . Дайын болғанда куәліктеріңізді пошталарыңызға жібереміз. Дәйексөз жазу
 
 
0 #80 Гулбаршын 2017-03-03 15:01 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Қімнің сабақтары және қандай поштадан жібердіңіз?

Сәлеметсиздер ме, сабақ жоспарлар жібердім, қарайсызба,анық тама қалай алсам болады?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #79 Онгарбаева Гульдана 2017-03-01 20:39 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Сабақтарыңызды алдық. Анықтамаңыз дайын болғанда поштаға жібереміз.

Саламатсыз ба, сайтқа 10 сабағымның жоспарлар топтамасын жібердім. Сайт бетіне жарияланатынына сенімдімін.
Дәйексөз жазу
 
 
0 #78 Иргалиева Жазира 2017-03-01 16:03 Дәйексөз жазу Самат:
Жауап: Сәлеметсізбе. Қімнің сабақтарын және қандай поштадан жібердіңіз?

Сәлеметсіздерме ! Көктемнің бірінші күнімен құттықтай отырып, еңбектеріңізге табыс тілеймін Сабақ жоспарларын жіберіп едім,анықтама берілеме?
Дәйексөз жазу
 
 
0 #77 Самат 2017-01-16 16:13 Дәйексөз жазу жанар:
саламатсыздар ма. Сіздерге ашық сабақ материалдарын, баяндама, мақала, сыныптан тыс жұмыстар жіберсек, осы сайтта жариялана ма? қашан бастап жіберуге болады?

Сәлеметсізбе.
Сабақ жоспарларын және сыныптан тыс шараларының жоспарларын жіберуіңізге болады.
Дәйексөз жазу
 
 
0 #76 Самат 2017-01-16 16:00 Дәйексөз жазу Айдана Мусина:
саламатсызба? сабақ жоспарын сайтқа жіберейіндеп едім почтасына жіберемінбе? Алдын ала рахмет

Сәлеметсізбе.
Иә. 10 сабақ жоспары = 10 WORD файл.
Міндетті түрде Аты-жөні, лауазым, мектебіңізді, әр сабақта пән және сыныпты да көрсетуді ұмытпаңыз.
Дәйексөз жазу
 
 
0 #75 Айдана Мусина 2017-01-16 15:46 саламатсызба? сабақ жоспарын сайтқа жіберейіндеп едім почтасына жіберемінбе? Алдын ала рахмет Дәйексөз жазу
 
 
0 #74 жанар 2016-05-13 11:49 саламатсыздар ма. Сіздерге ашық сабақ материалдарын, баяндама, мақала, сыныптан тыс жұмыстар жіберсек, осы сайтта жариялана ма? қашан бастап жіберуге болады? Дәйексөз жазу
 
 
0 #73 Самат 2016-04-06 22:31 Анықтама берілу 01.06.2016ж. дейін тоқтатылды. Дәйексөз жазу
 

Пікір қосу