Курстық шаралар

Курсаралық шаралар

Архив 2020

Архив 2019

Архив 2018

Архив 2017

Архив 2016

Архив 2015

Яндекс.Метрика


Гостевая книга
Жас педагогтің кәсіби құзыреттілігін арттырудың тиімді формалары


КАК ФОРМАТИВНОЕ ОЦЕНИВАНИЕ ВЛИЯЕТ НА ПОВЫШЕНИЕ МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ? ВИДЫ ФОРМАТИВНОГО ОЦЕНИВАНИЯ НА УРОКАХ В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ

Шепелева Елена Валерьевна

учитель начальных классов СОШ №25

Западно-Казахстанская область, г. Уральск

«Ученик, который учится без желания, — это птица без крыльев.»
персидский поэт и мыслитель Саади

Когда мы стали работать по обновленной программе в 1 классе, я попыталась разобраться с понятием «формативное оценивание» и провела несколько уроков с его применением для того, чтобы разобраться в его сущности, приемах, методах и, конечно же, в значении, функциях и эффективности использования такого оценивания конкретно на уроках грамоты и математики.

 
КОНКУРС КАК СРЕДСТВО ПОВЫШЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

Сакенова Нургул Жарылгаповна

Учитель английского языка ГККП ясли-сада №18 «Балдырған»

Западно – Казахстанской области города Уральска

Победитель городского конкурса учителей английского языка «Дарынды бөбекке-талантты ұстаз» 2018 года

Стремительные цивилизационные изменения, происходящие в мире со второй половины ХХ века, связаны с формированием постиндустриального общества. Современному обществу требуется новый тип личности – эффективный, целеустремлённый, ответственный, успешный, деятельный.

 
ЖАС ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ӨСУІНЕ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАМУЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ

Тутебаева Анаргуль Абилгазиевна

Ұзынкөл жалпы орта білім беретін мектеп директоры, Теректі ауданы, Батыс Қазақстан облысы

«Магнит – Желім -Қозғаушы күш» моделінің жас ұстаздармен жұмыстағы ролі

Мектеп басшысы ретінде ролімді сол мектептің ғимаратынан бастап әр қызметкердің жұмысы сапасына дейін  жауап беру деп ойлайтынмын. Бұл ой маған үлкен жауапкершілік артатындықтан жұмыс ағымында уақыт тапшылығынан бастап, барлық әрекеттерді өз қадағалауымда ұстау  сияқты жүк артатын сезімдер тудырып отыратын.

 
ӨЗГЕРЕТІН КЕЗ КЕЛДІ ...

Габбасова Багдагул Беккалиевна

«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы БҚО ПҚБАИ аға оқытушы, тренер

2019 жыл Жастар жылы екенін және жасалып жатқан мемлекеттік бастамалардың барлығы жастардың болашағына, «алға ұмтылған елдердің артында қалып қоймауға тырысатын белсенділерді даярлауға» бағытталғаны туралы: «Қазіргі қазақстандық жаңа, жас ұрпақ – Қазақстанның қол жеткізген ең басты жетістігі, менің мемлекеттік басшысы ретінде талай жыл қызмет еткен еңбегімнің жемісі деп білемін.

 
ЖАС МАМАНДАРДЫҢ РОБОТТЫҚ ТЕХНИКАНЫ ИГЕРУДЕГІ АЛҒАШҚЫ ЖЕТІСТІКТЕРІ

Шахимова Ырысжан Азанкалыевна

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы АҚ филиалы Маңғыстау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты, Ақтау қаласы

Робот техникасының жағымды жаңалығы - робот конструкторлары мен оның бағдарламалық жасақтамасы баланың жеке тәжірибесін арттыруға тамаша мүмкіндік береді. Мұндай білім балалардың жаңалықтар ашуына және зерттеу жұмыстарымен айналысуларына ынталандырып, ал жетістіктері еленіп бағаланатын болса балалардың өз-өзіне сенімділіктерін арттырады. Оқу барысында бала қызығушылық тудыратын маңызды және мазмұнды өнім жасау процесіне қатысқан кезде сабақ табысты өтеді. Маңызды тұстарының бірі мұнда бала өз білімін өздігінен жетілдіріп, мұғалім оған тек қана кеңес береді.

 
БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУДА ЖАҢАША БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ

Арзиева Алия Тохтамысовна,

«Өрлеу» БАҰО АҚФ  Алматы қаласы

бойынша ПҚ БАИ  ИТжҒЖ(Г)ПО

кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к., доцент, тренер

Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың «100 нақты қадам» Ұлт жоспарының 76,79, 89-қадамдарын және Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында білім мазмұнын кезең-кезеңмен жаңа форматқа көшу жұмыстары басталды.

 
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСЫНДАҒЫ ЖАС МАМАНҒА КӨМЕК

Сахарбаева Марал Әділгерейқызы

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы «Маңғыстау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»,

Мұғалімнің кәсіби дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау кафедрасының

аға оқытушысы, Маңғыстау облысы Ақтау қаласы

Бірнеше жыл бойы қатарынан жүргізіліп жатқан реформалар білім жүйесін өзгертуге, сапалы білім беретін мұғалімдер тобын жасақтауға күшін салуда. Еліміздің барлық мұғалімдері партаға отырып, өзін-өзі дамыту, өзгерту жұмыстарын бастап кетті. Биыл соңғы біліктілік арттыру курстарын жүргізудеміз. Курсқа келген тыңдаушылардың сапалық құрамы әр түрлі. 18-60 жас аралығындағы тыңдаушылармен жұмыстана отырып, жас ерекшелігіне сай жұмыстану қажеттілігін де ескеріп, тапсырма бергенде, сұрақты, тапсырманы, ресурсты да саралап беруге машықтанып қалдық.

 
ЖАС МАМАНДАРДЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ МЕН ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ

Гульфия БекетовнаАлипкалиева

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы

«Батыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты», Мұғалімнің кәсіби дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау кафедрасының аға оқытушысы, педагогика магистрі

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Раглакова Элвира Нуруллиевна

Жалпы білім беретін Қазақстан негізгі мектебі

Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы

Бүгінгі таңда Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы жолдауында «Зияткерлік мектептерінің оқыту жүйесі мен әдістемесі мемлекеттік мектептер үшін бірыңғай стандарт болуға тиіс. Бұл мектеп білімін реформалаудың қорытынды кезеңі болады. Білім сапасын бағалау жүйесі халықаралық стандарттарға негізделуге тиіс», делінген.

 
ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУДІҢ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ: ЖАС ПЕДАГОГТЕРГЕ ҰСЫНЫСТАР

Кошакова Лаура Мергенбаевна

Технология пәнінің мұғалімі

«Жиделі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен, Орақбалға шағын жинақталған бастауыш мектебімен» мкм

Алматы облысы, Балқаш ауданы, Жиделі ауылы

Мұғалімнің негізгі міндеттері оқыту және тәрбиелеу болып табылады.

Осы процестерді дайындау мен ұйымдастыруға назар аудару керек. Тәрбие процесі оқу процесімен тығыз байланысты, ал оқыту процесінің табыстылығының көптеген аспектілері сынып тұтастығына –тәрбие жұмысының нәтижесіне тікелей байланысты..1

 
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАРЫНДА ЖАС ӘДІСКЕР МАМАННЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛҒЫ ШАРТТАРЫ

Шамуратова Куралай Шамуратовна

Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы «Батыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты», Мұғалімнің кәсіби дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау кафедрасының меңгерушісі, педагогика магистрі Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Қазақстандық білім беру жүйесінің дамуы, жаңа стандарттардың енгізілуі, білім беру қызметкерлері, әсіресе мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының әдіскерлері қызметіне жаңа талаптар қойды. Бүгінде әдіскер мектепке дейінгі ұйым педагогтарына әдістемелік, кеңес беру, ақпараттық көмекті заманауи құралдарды, әдістер мен технологияларды, ақпараттық- білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, өз қызметін тиімді түрде жүзеге асыруы тиіс.

 
ОСОБЕННОСТИ СТАНОВЛЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА МОЛОДОГО ПЕДАГОГА В УСЛОВИЯХ ОБНОВЛЕНИЯ ПРОГРАММЫ СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ

Жамантаева Карашаш Калшеновна

cтарший преподаватель кафедры «Дошкольного воспитания и начального обучения», магистр педагогики

Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО»

Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск

Данина Екатерина Николаевна

учитель начальных классов КГУ «Первая гимназия»

Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск

Успех системы образования в любом государстве   зависит от  качества подготовки учителя и дальнейшего профессионального роста и творческого развития педагога.   В образовательном пространстве большая армия молодых педагогов, для которых необходима программа вхождения в педагогическую профессию.  Программа спланирует    этап непрерывного процесса профессионального развития, организованного в школьном округе для обучения, поддержки и сохранения начинающих учителей, в течение которого они постепенно присоединяются к программе непрерывного образования.

 
РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ РЕФЛЕКСИВНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ В РАМКАХ КУРСОВ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Байкатова Кумыс Ильясовна

старший преподаватель кафедры ППС и ПРУ

Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПКПР по ЗКО, г. Уральск

Рефлексия – наблюдение ума
за своей собственной деятельностью
Джон Локи

В Программе курсов повышения квалификации педагогических работников Республики Казахстан рефлексии в педагогической практике и  рефлексивной деятельности педагогов уделяется достаточно много внимания.  Ведь именно рефлексия позволяет посмотреть на учебный процесс «глазами учеников», учесть их индивидуальные особенности, самостоятельную оценку ими своей деятельности и ее результатов [1].

 
ПЕДАГОГ НОВОЙ ФОРМАЦИИ – ОСНОВА ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ

Табынбаева Алмагуль Каматаевна

Старший преподаватель кафедры инновационных технологий естественно-математических (гуманитарных) дисциплин, магистр педагогики

Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по Актюбинской области»

Актюбинская область, г. Актобе

Сегодня, в современной мире – необычайно динамичном во всех сферах деятельности в самые короткие отрезки времени  происходят кардинальные изменения.

Меняются  требования и к качеству образования, кардинально обновляются технологии  обучения, быстро меняются организационные и экономические условия деятельности школ, обостряется конкурентная борьба на рынке образовательных и научных услуг.

 
МЕКТЕПТЕГІ ЖАС МАМАНДАРҒА - ЖАҢАША КӨЗҚАРАС

Муканова Гульфайрус Айткалиевна

Батыс Қазақстан облысы  Бөрлі ауданы

КММ «Пугачев мектеп-балабақша кешені»

Қазақстан мектептерінің тәжірибесінде "тәлімгерлік" ұғымы жас мамандармен жұмыс аспектісінде қолданылып келеді. Тәлімгерлікті мектепте тәжірибелі мамандар атқарады. Үдерістің мақсаты - жас маманның мұғалімдік қызметке бейімделуіне көмектесу, мектеп құжаттамаларын дұрыс жүргізуді үйрету, сабақ беру әдістемесін меңгертуді көздейді және нақты 3 жыл көлемінде жүргізіледі. Тәлімгерліктің жоспарын тәлімгерлер өздері құрады, жас маман білуі тиіс деген нәрселерді үйрету жоспарланады және барлық атқарылған шаралар хаттамаланып отырады.

 
ЖАС ПЕДАГОГ-БОЛАШАҚ БАҒЫТТАУШЫСЫ

Гулсара Жолмагамбетова Калыбаевна

№39 гимназияның тарих пәні мұғалімі

Алматы облысы Іле ауданы Боралдай кенті

Әрбір ұстаздың ұлағатты қызметі тек шәкірттерінің білім саласындағы жетістіктерімен ғана емес, жас әріптестерінің кәсіби мамандануына, шеберлігінің шыңдалуына қосқан үлесімен бағаланса керек. Болашақтың білімді оқушысын қалыптастыру  кез-келген үлгілі ұстаздың қолынан келеді, бірақ, дайын жас маманды-білікті ұстаз деңгейіне көтеру тек ұлағат иесі ғана атқара алатын үлкен жүк. Сондықтан, жастары жалындап тұрған білім ордасының тәлімгер ұстаздарының  жауапкершілігі  жоғары болмақ.   Әлбетте, бұл ретте жас маманның да өз ісінің шебері болуға ұмтылысы негізгі рөлді атқарады. Ол үшін кәсіби құзыреттіліктің маңызы орасан.

 
КЛЮЧЕВЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ

Кабдушева Алия Жумадиловна

Саулембекова Райхан Мухтаровна

Суюндыкова Баян Сабитовна

АО «НЦПК «Орлеу» ИПК ПР

ст.преподаватели. Акмолинская область, г.Кокшетау

Прежде всего нужно понять, что такое «компетенция» и «компетентность».

«Компетенция» - это обладание определенными знаниями, умениями и готовность для эффективной деятельности в конкретной ситуации. «Компетентность» -  это обладание учащимися определенной компетенцией и   личностное отношение к данной компетенции и предмету деятельности.

 
РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА В ПРОЦЕССЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

Узахова Жансая Тлеккабиловна

cтарший преподаватель кафедры психолого-педагогического сопровождения профессионального развития учителей,

Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР ЗКО» Западно-Казахстанская область, г. Уральск

На сегодняшний день важной проблемой образования является совершенствование квалификации педагогических кадров, что обусловлено многообразием экономических и социокультурных изменений в современном казахстанском обществе. Потому возникает необходимость в педагогах, умеющих сочетать фундаментальность профессиональных базовых знаний с инновационностью мышления и практико-ориентированным, исследовательским подходом к разрешению конкретных образовательных и воспитательных задач.

 
ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ И ПРОВЕДЕНИЯ КУРСОВ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ УЧИТЕЛЕЙ В РАМКАХ ОБНОВЛЕНИЯ СОДЕРЖАНИЯ СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ

Жумагалиева Динара Шынболатовна

заведующий кафедрой, магистр педагогики, Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР ЗКО» Западно-Казахстанская область, г. Уральск

В сфере образования Республики Казахстан ведется системная работа по  повышению требований к качеству подготовки специалистов в учебных заведениях. Так, например, в 2018 году увеличено количество грантов, что обуславливает усиление ответственности к качеству его освоения. Как отметил Президент нашей страны «На рынке должны остаться только те из них (вузы), которые обеспечивают высокое качество образования. Важно развивать партнерство с ведущими университетами мира, привлекая на работу, по опыту Назарбаев Университета, лучших зарубежных топ-менеджеров» [1].

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В РАБОТЕ УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ

Дузельбаева Кымбатгул Дузельбаевна

учитель начальных классов, магистр менеджмента

Камелова Эльмира Дуйсенбаевна

учитель начальных классов

Общеобразовательная средняя школа № 33 города Атырау

Современный мир называют информационным миром. Чтобы получить информацию услышать последние известия, прогноз погоды, новости культуры и т.д.  включаем радио, телевизор, интернет. С каждым днем информационная нагрузка на каждого человека значительно увеличивается. Информация позволяет человеку познавать мир. Исходя из этого, под информационным обществом будем понимать такое общество, в котором информация является ключевым компонентом экономической и социальной жизни.

 
БІЛІМ БЕРУ МAЗМҰНЫН ЖAҢAРТУ ЖAҒДAЙЫНДA ЖAҢA ТҰРПAТТЫ БOЛAШAҚ БACТAУЫШ CЫНЫП МҰҒAЛІМІН ДAЙЫНДAУ МӘCЕЛЕЛЕРІ

Aмaнтaевa Бибигуль Aмaнтaевнa

Жaңaқaлa мектеп-гимнaзияcы, Бacтaуыш cынып мұғaлімі, БҚO. Жaңaқaлa aудaны

"Өткеннің өнегеcі – бүгінгінің
бaғa жетпеc бaйлығы".
Н. Ә. Нaзaрбaев

Aбaй aтaмыз aйтқaндaй «Ұcтaзcыз шәкірт – тұл, шәкіртcіз ұcтaз тұл» деп aдaм бaлacының кіcі бoлып қaлыптacуы көбінеcе ұcтaзғa бaйлaныcты деп ерекше aтaп өткен. «Мұғaлімдік мaмaндық – бұл aдaмтaну, aдaмның күрделі және қызықты, шым-шытырығы, мoл рухaни жaн дүниеcіне үңіле білу деп aдaмның өмір бoйы білім aлып, oны шәкірттеріне жеткізе aйтып беру бұл ұcтaздық қacиеттің ең жoғaры жетіcтігі бoлып тaбылaды. Coндaй үлкен ұғымдaғы ұcтaздық қacиетке бaрыншa aдaлдық тaнытып, бaр ғұмырын ұcтaздық caлacынa aрнaу әрбір aдaмның қoлынaн келе бермеc іc.

 
ПОВЫШЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ МОЛОДЫХ ПЕДАГОГОВ ЧЕРЕЗ ИНТЕРАКТИВНЫЕ ФОРМЫ МЕТОДИЧЕСКОЙ РАБОТЫ

Горбунова Ольга Константиновна

методист ГККП «Ясли-сад №24 «Солнышко»

Западно-Казахстанская область, г. Уральск

В современном мире залогом успеха любой организации, в том числе и образовательного учреждения, является обеспечение высокого качества кадрового потенциала, что в свою очередь поможет повысить эффективность деятельности организации, а значит сделать ее наиболее конкурентоспособной. В своём Послании Президент Республики Казахстан Н.Назарбаев отметил, что «…Необходимо кардинально повысить качество дошкольного образования» [1].

 
ЖАС ҰСТАЗДАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ МҮМКІНДІКТЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ

Қайыпова Айкерім Жанатқызы

Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің химия пәнінің мұғалімі, Батыс Қазақстан облысы, Бәйтерек ауданы

Қазақстанда білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы жобасында Қазасқтанда оқитындарды сапалы біліммен қамтамасыз етіп, халықаралық рейтингілердегі білім көрсеткішінің жақсаруы мен қазақстандық білім беру жүйесінің тартымдылығын арттыру үшін, ең алдымен, педагог кадрлардың мәртебесін арттыру, олардың бүкіл қызметі бойына мансаптық өсуі, оқытылуы және кәсіби біліктілігін дамытуды қамтамасыз ету, сондай – ақ педагогтердің еңбегін мемлекеттік қолдау мен ынталандыруды арттыру мәселелеріне үлкен мән берілген.

 
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ САРАЛАП (ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫ) ОҚЫТУ

Камелова Эльмира Дюсембаевна

учитель начальных классов

Дузельбаева Кымбатгул Дузельбаевна

учитель начальных классов, магистр менеджмента

Общеобразовательная средняя школа № 33 города Атырау

Кез-келген сынып оқушылары түрлі даму ерекшеліктері мен дайындық дәрежесі, оқуға деген түрлі ынтасы мен қызығушылықтары бар, бірі-біріне ұқсамайтын дара тұлғалардан, түрлі  жеке-психологиялық ерекшеліктері бар тұлғалардан тұрады. Көбінесе педагог оқуды оқушылардың дайындығы мен дамуының орташа деңгейіне сай жүргізеді.

 
ЖАС ПЕДАГОГТІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БІЛІМДЕНДІРУ ҮРДІСІН ДАМЫТУ

Тулеуова Райхан Конилкосовна

«Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі

Батыс Қазақстан облысы, Жәнібек ауданы

«Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай
болса, мектебі һәм сондай болмақшы. Яғни, мұғалім
білімді болса, білген білімін басқаға үйрете білетін
болса, мектептен балалар көбірек білім біліп
шықпақшы»
Ахмет Байтұрсынов

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» дегендей, болашаққа «Мәңгілік ел» идеясын жүзеге асыратындар – бүгінгі мектеп оқушылары.  Бүкіл дүние жүзіндегі болып жатқан осындай құндылықтардың өзгеруі жаңа ғасырға жас ұрпақты дайындау міндетімен байланысты. Біздің қоғамға жаңа мағлұматтарды қабылдап қана қоймай, оны ойлана отырып, сыни талқылап, ой елегінен өткізе білетін оқушылар керек.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИННОВАЦИОННЫХ ФОРМ И МЕТОДОВ РАБОЫ В ФОРМИРОВАНИИ УСПЕШНОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ МОЛОДЫХ ПЕДАГОГОВ ДЕТСКОГО САДА

Тапауова Адеме Аязбаевна

Директор ГККП «Ясли-сад №18 «Балдырған», Западно-Казахстанская область, г.Уральск

«Как никто не может дать другому того, чего не имеет сам, так не может развивать, воспитывать и образовывать других тот, кто сам не является развитым, воспитанным и образованным».
А. Дистервег

Сегодня общество испытывает самые глубокие и стремительные перемены за всю свою историю. На смену прежнему стилю жизни, когда одного образования хватало на всю жизнь, приходит новый жизненный стандарт: "Образование для всех, образование через всю жизнь». Одним из показателей профессиональной компетентности воспитателя является его способность к самообразованию, которое проявляется в неудовлетворенности, осознании несовершенства настоящего положения образовательного процесса и стремлении к росту, самосовершенствованию.

 
РЕШЕНИЕ АКТУАЛЬНЫХ ЗАДАЧ ТЕОРЕТИЧЕСКОЙ И ПРАКТИЧЕСКОЙ ГОТОВНОСТИ МОЛОДЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ

Пугачева Наталья Григоревьна

Воспитатель с высшей категории ГККП ясли-сад №18 «Балдырған», Западно-Казахстанская область, г. Уральск

Модернизация системы образования в Республике Казахстан предъявляет особые требования к деятельности общеобразовательных учреждений по повышению качества подготовки учащихся на всех этапах обучения. Решение этой актуальной задачи, в свою очередь, связано с уровнем теоретической и практической готовности педагогических кадров. Исходя из этого, стратегической целью подготовки и переподготовки педагогических кадров в Республике Казахстан является формирование профессионально компетентного педагога новой формации, способного подойти к решению проблем становления и развития личности ребенка.

 
РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ПЕДАГОГА – ОСНОВА СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МАСТЕРСТВА

Баспаева Нурзия Усмановна

учитель казахского и русского языков Я/С №18 «Балдырған»

Западно-Казахстанская область г.Уральск

Внедрение государственного образовательного стандарта дошкольного образования, профессионального стандарта педагога дошкольного образования диктует повышенные требования к квалификации педагога, его ответственности, готовности осваивать новые подходы к профессиональной деятельности. Современные дети более активны, подвижны, информированы во многом, каждый ребенок индивидуален и неповторим.

 
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАС ПЕДАГОГТЫҢ АКТ-ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Өмірзақ Шолпан Қалибекқызы

«Академик С.А.Джиенкулов атындағы Байқоңыр  колледжі» білім беру мекемесінің  жалпы оқытушысы,  Қызылорда облысы,  Байқоңыр қаласы, Гагарин №3

Қазіргі заманғы ақпараттық индустрияның контекстіндегі заңды құбылыс әртүрлі ақпаратты пайдалануға құрылған және ақпараттық қоғамның атауын алған қоғамның дамуы болды.  Бүгінгі күні ақпараттық технологияларды пайдалану саласының бірі білім беру болып табылады.

 
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА В КОНТЕКСТЕ ОБНОВЛЕНИЯ СОДЕРЖАНИЯ ШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Есеньязова Балауса Ибрагимовна

учитель начальных классов КГУ СОШ № 25

Западно - Казахстанская область, город Уральск

В течение последних нескольких лет в Казахстане происходит процесс обновления системы образования, которая ориентируется на мировое образовательное пространство. В связи с этим существенно изменяются  педагогическая теория и практика учебно-воспитательного процесса.

 
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН АРТТЫРУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕСТЕР

Бижанова Гулбакит Тажихановна

бастауыш сынып мұғалімі, Жәңгір хан атындағы орта жалпы білім беретін мектеп,  Батыс Қазақстан облысы, Бөкей Орда ауданы Хан Орда ауылы

«Тек қана есте сақтауымен емес,өзінің терең ойлануымен игеріп алған білім ғана -білім»

Лев Николаевич Толстой

Жаңа 2019 жыл Қазақстандықтар үшін ерекше жыл,өйткені Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың өткен жылғы 5 қазандағы Жолдауында оны –Жастар жылы деп жариялаған  болатын.Президент жастардың бүгінімен болашағына қамқорлық жасауды өз саясатының негізгі мәні деп санайды.

 
ЖАС ПЕДАГОГТЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ

Дюсенғалиева Ақжарқын Болатқызы

№10 ЖОББМ мұғалімі

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Егемен еліміздің болашағы, оның әлемдік өркениеттегі өз орны, ең алдымен білім мен тәрбиенің бастауы - ұстаз қолында. Н.Ә.Назарбаев «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер- бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан да ұстазға жүктелетін міндет өте ауыр»- деген. Ендеше білім беруде мұғалім білігі мен білімі өте жоғары, ұлағатты тұлға болуы міндетті. Басқа ешбір мамандық адамға дәл мұғалімге қойылғандай жоғары талаптар қоймайды.

 
ЖАС ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ

Менешева Камшат Нурболатовна

ІІ-санатты педагог-психолог, №18 «Балдырған» бөбекжайы,  Орал қаласы, Батыс Қазақстан облысы

Жас мамандарды қазіргі өмір талабына сай, нәтижеге бағдарланған білім берудегі жаңашыл қызметте жаңа технологиямен жан-жақты іздену арқылы еңбек етуге үйрету;

Жаңа педагогикалық технологияларды өзінің әрекетінде толық пайдалана отырып, білім сапасын арттыру, жан- жақты дамыту.

 
ЖАС ПЕДАГОГТІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ БОЛАШАҚҚА БАҒЫТТАУ ЖОЛДАРЫ

Масалимова Аягул Даулеткереевна

№34 МГ биология пәні мұғалімі, Орал қаласы, Батыс Қазақстан облысы

«Мен ерекше ойлаймын,яғни өмір
сүремін деген сөз»
Клэр Симмонс

Ұстаздың шеберлігі - талантты қажет ететін ерекше бір өнер емес, бірақ, ол басқа да мамандарды шеберлікке үйретуде қажет болатын мамандық. Жас ұрпақ тәрбиесіне бүкіл ғұмыры мен қажыр-қайратын және бойындағы асыл сезімдерін бағыттаған мұғалімдерді айтуға болады.

 
НАСТАВНИЧЕСТВО, КАК ЭФФЕКТИВНАЯ ФОРМА РАБОТЫ С МОЛОДЫМИ ПЕДАГОГАМИ

Карасаева Алия Акимжановна

воспитатель ГККП «Ясли-сад №24 «Солнышко»

Западно-Казахстанская область, г. Уральск

В современных условиях реформирования национальной системы образования РК особое значение приобретает тот факт, что молодой педагог должен в максимально короткие сроки адаптироваться в новых для него условиях практической деятельности. Сегодня система наставничества вновь заслуживает самого пристального внимания, в ней отражена жизненная необходимость начинающего педагога получить поддержку опытного профессионала, который способен предложить практическую и теоретическую помощь на рабочем месте.

 
ЭФФЕКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ

Кемешова Анаргуль Шынбаевна

педагог-исследователь, учитель русского языка и литературы высшей категории

Григорьевская общеобразовательная средняя школа

Западно-Казахстанская область, Бурлинский район, с.Кентубек

Современная школа невозможна без педагогов, размышляющих над собственным трудом, продвигающих его и делающих это занятие, в свою очередь, важнейшим фактором образования своих подопечных. Сейчас требуется профессионально компетентный педагог владеющий большим творческим потенциалом, обладающий высокими духовно-нравственными качествами и новым педагогическим мышлением, новым видением школы, ученика, окружающего мира.

 
МЕКТЕПТІҢ БОЛАШАҒЫ ЖАС МАМАНДАР ҚОЛЫНДА

Тулепова Гулмира Набидоллаевна

БҚО, Жаңақала ауданы

Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі, оқу ісі жөніндегі орынбасары

Жастарды қолдау саясаты әрқашан мемлекет тарапынан түскен емес. Еліміздің болашағы бүгінгі жастардың қолында. Сондықтан мектепке келген жас маманға дұрыс жол көрсетіп, бағыт беру жас маманның  тәлімгері мен мектеп директорының  оқу ісі жөніндегі орынбасарының міндеті.

 
ЖАС ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ӨСУІНЕ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАМУЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАУДЫ ЖЕТІЛДІРУ

Дуйсенгалиева Сагадат Натоловна
Қ. Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп- балабақшасының оқу ісі жөніндегі орынбасары

Сыдихова Аяжан Жаксыгалиевна
Қ. Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп- балабақшасының қосымша білім беру педагогі

Елбасының «Мәңгілік ел» ұлттық идеясын ұсынған биылғы Жолдауы мемлекетіміздің барлық сала бойынша тұрақты дамуын қамтитын, еліміздің дамыған 30 елдің қатарына кіру мақсатына жаңа серпін беретіні сөзсіз. Елбасы Жолдауында білім саласының барлық деңгейлеріндегі қызметкерлерінің алдына да үлкен міндеттер қойылды.