Курстық шаралар

Курсаралық шаралар

Архив 2020

Архив 2019

Архив 2018

Архив 2017

Архив 2016

Архив 2015

Яндекс.Метрика


Гостевая книга
3-секция. Смарт техниканы белсенді қолдануға бағытталған білім беру және оқыту әдістемесі

Мақала саны / Кол-во статей: 33



Использование ИКТ на уроках русского языка в начальной школе как средство активизации познавательной деятельности учащихся

 

Хвалова Любовь Николаевна, Просвирова Татьяна Николаевна

учителя начальных классов КГУ ОШ №4 Бурлинского района ЗКО

В.Г. Белинский говорил: «Без стремления к новому нет жизни, нет развития, нет прогресса». Слова эти сказаны очень  давно. Тогда о компьютерных технологиях никто и не помышлял, но эти слова о современном учителе, который стремится вперёд, который готов осваивать всё новое, инновационное и с успехом применять в практике своей работы.    Сегодня без использования современных средств информационно-коммуникационных технологий уже невозможно представить образовательный процесс, отвечающий требованиям современного информационного общества.

 
Применение смарт технологий на уроках географии и во внеклассной деятельности

 

Иргалиева Светлана Мидхатовна

учитель географии, педагог дополнительного образования

СОШ им.С.Жаксыгулова, с.Таскала, Таскалинский район, ЗКО

Всем известно, что интегрированные уроки развивают потенциал самих учащихся, побуждают к активному познанию окружающей действительности, к осмыслению и нахождению причинно-следственных связей, к развитию логики, мышления, коммуникативных способностей.  Такие уроки снимают утомляемость, перенапряжение учащихся за счет переключения на разнообразные виды деятельности, повышают познавательный интерес, служат развитию у школьников воображения, внимания, мышления, речи и памяти.

 
Время СМАРТ технологий

 

Зулкашева Юлия Александровна

Средняя общеобразовательная школа имени С.Жаксыгуова, п.Таскала, Таскалинский район, ЗКО

В недалеком прошлом учитель был для ученика единственным источником знаний.  Получить дополнительную информацию ученик  мог только из книг в библиотеке или по редким научно-познавательным передачам, которые шли по телевидению в строго отведенные дни и часы.[1,с.5]

 
Біліктілікті арттырудың жаңартылған мазмұны курстарында тыңдаушылардың таныстырылым дайындау икемділіктерін жетілдіру

 

Хайруллина Айгуль Болатовна

БҚО, Орал қ., «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «БҚО ПҚБАИ» Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар кафедрасының меңгерушісі, магистр

Жаңартылған білім беруге көшу білім берудің мазмұнын, оның базалық әдіснамалық негіздерін өзгертті. Сондықтанда орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогтер өздерінің кәсіби біліктіліктерін, функционалдық және технологиялық сауаттылықтарын, құзыреттіліктерін арттыруға ынталы. «Өрлеу» БАҰО» АҚ-да 2016 жылдан бері жүзеге асып жатқан білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстары ұйымдастырылуда.

 
SMART технологии на уроках математики

 

Полосина Елена Алексеевна

ЗКО, Теректинский район, учитель математики Долинской ООШ

С чего начинается современный урок? Конечно же с постановки целей урока. Цель урока – это заранее запланированный результат, который должен быть достигнут не только учителем, но и учащимися в конце урока по завершении изучения темы, главы или раздела.

 
Орта мектепте жаңа технологиялар қолдану арқылы ядролық физиканы оқыту

 

Мамыр Абай Рахматуллаевич

БҚО, Орал қаласы №41 жаратылыстану-математика бағытындағы мектеп-лицейінің физика мұғалімі

Жаңа технологиялар оқушылaрғa aлтын уaқытыңды орынды пaйдaлaнып, олaрғa тың мaғлұмaт, тың дүние беру – aқпaрaттық қaтынacтық технологиялaрдың жетіcтігі. Қaзіргі XXI ғacырдaғы оқушылaрдың шығaрмaшылық қaбілетін, ойлaуы мен шығaрмaшылық тұрғыдa жұмыcын дaмыту – уaқыт тaлaбы. Оқу үдеріcінде оқушылaрдың функционaлдық caуaттылығын aрттыру cипaтындaғы тaпcырмaлaрын жүйелі түрде ұйымдacтыру және оны болaшaқтaғы кәcіби бaғдaрымен caбaқтacтырa қaрacтыру мұғaлімнің педaгогикaлық құзіреттілігіне бaйлaныcты. Сонымен қатар, компьютерлік технологияны пайдалана отырып, аудиторияда денсаулық сақтау технологиясына ерекше назар аудару керек. Сабақты ұйымдастырған кезде сабаққа техникалық, санитарлық-гигиеналық және эргономикалық талаптардың сақталуын ескеру қажет.[1]

 
Интерактивті SMART технологияларды оқыту – уақыт талабы

 

Сексенбаева Сайра Кировна

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы «Батыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының» білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу кафедрасының аға оқытушысы

Сексенбаева Лариса Кировна

Теректі аудандық балалар саз мектебінің оқытушысы

Қазіргі кезеңде білім ғылым  саласында инновациялық педагогикалық технологиялар қаншалықты  маңызды болса балаларды оқыту мен тәрбиелеуде де смарт құрылғыларын жетік меңгерту басты оқу үрдісі мазмұнының  біріне айналды. [1]

 
Применение SMART-технологии в образовательном процессе

 

Швейкина Т.В.

учитель СОШ №32 г. Уральска ЗКО

Мы стоим на пороге перемен и  участвуем в процессе становления новой системы образования в мире.

Образование -стратегический ресурс, формирующий интеллектуальный капитал Республики Казахстан. Этим обусловлено определение образования в качестве одного из важнейших приоритетов государственной политики во всех стратегических документах развития. Целью государственной политики РК в области образования является повышение доступности качественного образования, соответствующего требованиям инновационного развития экономики, современным потребностям общества и каждого гражданина.[1]

 
Оқу үрдісінде жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану жолдары

 

Жангалиева Шынаргул Измуханбетовна

Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы

Қазіргі білім беру саласында оқытудың озық технологияларын меңгермейінше, сауатты, жан-жақты маман болу мүмкін емес. «Білім беру жүйесінің негізгі міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық, ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу»Жаңа технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтылық, адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін-өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі. Ұстаз үшін ең негізгі мақсат – әр сабағын түсінікті, тартымды, тиімді өткізу. Оны жүзеге асырудың бір жолы – заман талабына сай ақпаратты технологияларды қолдану.

 
Образование и методика обучения, ориентированные на активное использование смарт техники

 

Шестяева Е.А., Гутьяр И.П.

учителя начальных классов СОШ №17 г. Уральска, ЗКО

Нам нужна современная система образования, соответствующая
потребностям экономической и общественной модернизации.

Назарбаев Н.А.

Еще совсем недавно учитель был для ученика основным источником знаний, а получить дополнительную информацию обучающийся  мог только из книг в библиотеке или по редким научно-познавательным передачам, которые шли по телевидению в строго отведенные дни и часы.

 
Использование информационных технологий на уроке в начальной школе

 

Захарова Н. Н.

учитель начальных классов СОШ №32 г. Уральска, ЗКО

Узахова Ж.Т.

старший  преподователь кафедры ППСОП, тренер АО «НЦПК «Өрлеу» «ИПКПР ЗКО

Скажи мне – и я забуду,
Покажи мне – и я запомню,
Вовлеки меня – и я пойму.
(Древняя китайская мудрость)

Важную отличительную черту современной цивилизации составляет все возрастающая скорость количественных и качественных изменений. Сильное  ускорение перемен в обществе произошло в период быстрого развития информационных технологий.

 
SMART технологиясы - болашаққа бағытталған білім

 

Бородосова Эльвира Копболсыновна

БҚО, Орал қаласы, А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының физика пәні мұғалімі

Елбасымыз да өз жолдауында: «Біздің азаматтарымыз үнемі ең озық
жабдықтармен және ең заманауи өндірістерде жұмыс жасау
машығын меңгеруге дайын болуға тиіс»-деген болатын.

ХХІ ғасыр - ақпараттық технологиялар адам өмірінің ажырамас бөлігіне айналған ғасыр. Бүгінгі жаһандану заманында қоғам жалпы цифрландыруға көшіріліп, адамдар құрылғылардың көмегімен көптеген жетістіктерге жетуде. Сонымен қатар адам санасы да біршама өзгеріп, жаңа қоғамға қарай нық адымдап келеді деп сеніммен айтуға болады.

 
Смарт технолгияларын тиімді пайдалану

 

Түймебаева Айсұлу Кабесқызы

Орал қаласы  №34 «Балбұлақ» МКҚК Компьютерлік сауатылыққа үйрету пәнінің мұғалімі

Технологияның қарқынды дамуы біздің сөздік қорымызға жаңа ұғымдарды енгізді. Солардың қатарында үлкен де, кіші де жиі қолданатын Смартфон, Смарт теледидар, Смарт оқулықтар , т.б. атауға болады. Біз бұл құрылғылардың басқаларынан қандай айырмашылығын аса тереңдеп біле қоймасақ та бірақ соларды алуға тырысамыз. Сонымен Smart дегеніміз не?

 
География пәнін оқытудағы смарт технологиясының тиімділігі

 

Биназарова Гулжазира Жаксылыковна

№42 «Ақниет» гимназиясының педагог- зерттеуші, география пәнінің  мұғалімі

Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану арқылы дамыта оқыту, жеке тұлғаны бағыттап оқыту мақсаттарын жүзеге асыра отырып, оқу- тәрбие үрдісінің барлық деңгейіндегі тиімділігін, нәтижелілігі мен сапасын жоғарылатуды көздейді.

 
Интерактивті SMART технологиялардың оқыту үрдісіне енгізілуі

 

Габдушева Бибінұр Амангелдіқызы

БҚО Орал қ. №49 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәні мұғалімі

Еліміздің әлеуметтік-экономикалық дамуының стратегиялық бағыттарына сәйкес білім беру жүйесін дамыта отырып, әлемдік білім кеңістігіне ықпалдастырудағы негізгі бағдардың бірі-адамды қоғамның ең маңызды құндылығы ретінде тану және оның рухани жан-дүниесінің дамуына, көзқарастары мен шығармашылық әлеуетінің, танымдық біліктілігі мен мәдени құндылықтарының жоғары деңгейде дамуына, жеке тұлғасының қалыптасуына жағдай жасау.

 
Ағылшын тілі пәнінен білім сапасын арттыруда ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігі

 

Машжанова Асылзада Ергеновна

БҚО Орал қ. № 47 жалпы орта білім беретін мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі

ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне мұқият қарайтын дәуір.

 
СМАРТ-технологии в образовательном процессе

 

Бурпиева Э.Ж., Елистратова О.Э.

учителя начальных классов СОШ №21 г. Уральска, ЗКО

Одной из существенных особенностей современного этапа общественного развития стала смена парадигмы образования: от образования «на всю жизнь» общество переходит к образованию «через всю жизнь». Современному обществу нужны граждане, у которых сформирована потребность постоянного самостоятельного приобретения, обновления и применения своих знаний, что представляется возможным при реализации непрерывного образования.

 
Специфика преподавания в современном классе: Информационные технологии в современном классе

 

Гусева Екатерина Юрьевна

КГУ СОШ №17 г.Уральск, Казахстан

“Дитя требует деятельности беспрестанно,
а утомляется не деятельностью, а ее однообразием”
К.Д. Ушинский

Важную отличительную черту современной цивилизации составляет все возрастающая скорость количественных и качественных изменений. Радикальное ускорение перемен в обществе произошло в период быстрого развития информационных технологий.

 
Использование смарт технологий в начальной школе

 

Волгова Оксана Владимировна

Учитель начальных классов 1 категории, Средняя общеобразовательная школа №25

«Нам нужна современная система образования, соответствующая
потребностям экономической и общественной модернизации».
Назарбаев Н.А.

Реальность современного мира такова, что его уже невозможно представить  без использования смарт технологий. Компьютеризация охватывает все области нашей жизни. Я считаю, что учитель в рамках современной, обновленной программы образования, тоже не имеет права стоять на месте, он должен развиваться вместе с современными достижениями науки и техники. В противном случае, ему будет нечего дать своим ученикам, он станет им неинтересен.

 
Возможности интерактивной доски SMART BOARD на уроках русского языка

 

Нашанова Галия Сайлауовна, Кусанова Жанар Аманкельдиевна

Учителя  русского языка и литературы СОШ №1 г.Уральска  ЗКО

Одна из главных задач современного образования - это создание устойчивой мотивации учащихся к получению знаний, другая - поиск новых форм и инструментов освоения этих знаний с помощью творческих решений.

 
Мектеп тәжірибесіне СМАРТ технологияларды енгізу-білім жетістігі

 

Амирханова Ажар Кошкинбаевна

БҚО  Бөрлі ауданының Ақсай қаласының №6 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі

Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Ұлттың бәсекеге қабілеттілігі  бірінші кезекте оның білім деңгейімен анықталады» деген көрегенділігі білім беру саласына үлкен міндеттер жүктейді. Қазіргі уақытта білім беру жүйесі ақпараттандырылуда. Бәсекеге қабілетті болу үшін ең озық жабдықтармен, ең озық технологиямен және ең заманауи өндірістерде жұмыс жасау машығын меңгеруде ақылды , озық технологиялар қажет.

 
Психологиялық қызметте SMART технологияларды қолданудың тиімді әдістері

 

Есениязова Ирина Мизамовна

БҚО, Казталов ауданы К.Мендалиев атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің педагог-психологі

Кенжебаева Айгуль Бақтыгалиевна

БҚО, Шыңғырлау ауданы «Сегізсай негізгі орта білім беретін мектебі» КММ педагог-психологі

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті-ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері  негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың  жаңа технологиясы мен  инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу, білім  беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық  желілерге шығу», -деп білім беру жүйесін одан әрі  дамыту міндеттері атап көрсетілген [1].

 
Смарт технологиялар жаңартылған білім беру мазмұнын мектеп тәжірибесіне енгізу құралы ретінде

 

Жанабаева Арайлым Кенжегалиевна

Бәйтерек ауданының Подхоз жалпы білім беретін негізгі беретін мектебі, информатика пәнінің мұғалімі

Білім беру сапасын арттыру барлық әлем қауымдастығы үшін маңызды мәселелердің бірі болып табылады. Еліміздің білім саласында білім беру сапасын арттыруға және ауыл мектептердегі оқу мен оқытуды жан-жақты жетілдіру бағытында көптеген бастамалар орын алды. Бүгінгі таңда ауыл мектептерінің басым көпшілігі шағын жинақты мектептердің үлесінде. «Шағын жинақталған мектеп» түсінігі (бұдан әрі ШЖМ) «Білім туралы»  Қазақстан Республикасының Заңында «аз контингентті оқушылармен жалпы білім беретін мектебі - қосарланған сынып-комплектілері мен оқыту сабақтарын ұйымдастыру өзіндік формаға ие» ретінде анықталған.[1]

 
Бастауыш сынып оқушыларының СМАРТ техниканы пайдаланып, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру әдістері

 

Мұханғалиева Айдана Бихайырқызы

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Ж. Молдағалиев атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектебі Педагог- психолог

Оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың жаңа формалары мен әдістерін, ақпараттық коммуникативтік технологияны тиімді пайдаланған жағдайда оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттырып, олардың субъект-субъектілік тұлғасы қалыптасады.

 
SMART – технологиялардың тиімділігі: қолжетімділігі мен мүмкіншіліктері

 

Қайырғалиева Айнаүл Жанеділқызы

Ж.Молдағалиев атындағы орта жалпы білім беретін мектептің жоғары категориялы педагог-психологы, Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Сайқұдық ауылы

Smart – дегеніміз не?  Сонымен, Smart ағылшын тілінен аударғанда «ақылды» дегенді білдіреді. Яғни ақылды техника, пайдалануға ыңғайлы, көп функциялы құрылғылар. Өз тәжірибем тұрғысынан қарастырсам, оқытудың бұл түрі электронды оқыту, мобильді оқыту, кез келген жерде, кез келген ортада оқыту деген мағынада қолданылады.  ХХІ ғасыр – технология ғасыры болғанымен, елімізде ақпараттық қоғам әлі даму үстінде. Қазіргі таңда смарт технологиясы дамыған елдер – АҚШ, Канада, Оңтүстік Корея елдері.

 
Использование информационных технологий SMART BOARD науроках математики в начальной школе

 

Цыгану О.П.

учитель начальных классов СОШ №32 г. Уральска, ЗКО

Аристотель писал:
«Благо везде и повсюду зависит от соблюдения двух условий:
правильного установления конечной цели всякого рода деятельности;
отыскание соответственных - средств, ведущих к конечной цели».

В настоящее время при обучении детей в школах, учителям необходимо учитывать, что новое поколение, выросшее на мобильных телефонах и компьютерах, требует постоянной зрительной стимуляции, быстрого динамичного образовательного процесса.

 
Скрайбинк как средство визуализации текстовой информации

 

Черненко Любовь Николаевна

Государственное учреждение «Средняя общеобразовательная школа №13», г.Уральск, ЗКО

«Для того, чтобы педагог стал уважаемым среди обучаемых,
он должен обладать как рядом  личностных качеств, так и владеть
современными  средствами  коммуникации.  Данные требования
особенно  важны  для  подростковой  категории  учащихся.  Такими
средствами для педагога становятся образовательные технологии,
в том числе на базе смарт технологий » [4].

«Умные» системы, «умные» среды и «умные» производства – тренды постиндустриального общества, понятие которых возникли благодаря развитию технологий, позволяющих решать задачи по организации и управлению производством и технологическими процессами на новом, более высоком интеллектуальном уровне. Это напрямую связано с такими характеристиками как цифровизация, автономность, интерактивность, удаленный контроль, решение сложных проблем и прочее.

 
Использование технологии веб-квест на уроках математики

 

Мутанова Гульсара Еркибаевна

Учитель математики, КГУ «СОШ № 13»

Наши выпускники - будущие специалисты должны уметь осуществлять поиск, анализ, оценку информации при решении профессиональных задач, грамотно применять информационно-коммуникационные технологии в своей профессиональной деятельности, заниматься самообразованием.

 
Смарт технологии как средство внедрения обновленного содержания в практику школы

 

Бахитжанова Айгуль Бексултановна

Подстепновская КСОШ, Теректинский район, ЗКО

«Учитесь так, словно вы постоянно
ощущаете нехватку своих знаний, и так,
словно вы постоянно боитесь
растерять свои знания»
Конфуций

Сегодня общество заинтересовано в выпускниках с развитыми познавательными потребностями, нацеленных на саморазвитие и самореализацию, умеющих оперировать полученными знаниями, ориентироваться в современном информационном пространстве, продуктивно работать, эффективно сотрудничать, адекватно оценивать себя и свои достижения. В меняющемся мире система образования должна формировать такое качество, как профессиональный универсализм – способность менять сферы и способы деятельности. Внедрение современных образовательных и информационных технологий в образовательный процесс позволит преподавателю:

 
Использование технологии критического мышления на уроках русского языка и литературы

 

Турланова Гулайм Амангалиевна

Чингирлауская СОШ,  Чингирлауский район,  ЗКО

Критическое мышление-это способность ставить новые, полные смысла вопросы; вырабатывать разнообразные, подкрепляющие аргументы; принимать независимые продуманные решения.

 
Білім алушыларды визуалды өнерге үйрету әдістемесі

 

Байдалиев Куатбек Абуталипович

БҚО, Орал қаласы, Жәңгір хан  атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті, кәсіптік және техникалық оқыту кафедрасының доценті, п.ғ.к.

Кез-келген пәнді оқыту мен үйрету мұғалімнің оқу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастырудағы оқыту мазмұнымен жүреді. Оқыту мен үйретудің мазмұны сабақтың мақсаты, формалары, әдіс-тәсілдері және ресурстардан құралады. Сабақтың мақсаты мен таңдаған сабақтың формасы оқыту мазмұнында тұрақты күйін сақтаса, оқытудың әдіс-тәсілдері бірнеше әдістер мен тәсілдердің жұйесінен түзіледі. Мұнда мұғалімнің оқытуға арналған түрлері мен білім алушының үйренетін әдістері мен тәсілдері анықталады. Бұл үйрену әдістері мен оқыту әдістері жаңа оқу материалын ашуға бағытталған жаттығулар мен тапсырмалар түрінде де құраалады. Соның ішінде, кері байланыс пен рефлексия әдістерін де жатқызуға болады. Ал, ресурстарына түрлеріне сабақта қарастыратын немесе білім алушы үйренетін материалдар, оны өңдеуге, бейне кескіндеуге қолданатын құралдар, аспаптар, оқу және электрондық құралдар, көрнекіліктер мен оқытудың техникалық құралдары(ақпараттық-коммуникациялық құралдар, фотоаппарат, шығарма жұмыстардың, бұйымдардың үлгілері, реквизиттер және т.б.),

 
Использование мультимедийных технологий на уроках русского языка и литературы

 

Габдрахманов Мурат Амангельдиевич

учитель русского языка и литературы Магистральной СОШ Теректинского района ЗКО

Наш мир называют «эпохой информации», «веком глобального информационного общества». В таком обществе образование, знания, информация и коммуникация составляют основу развития и благополучия человеческой личности. Именно поэтому одним из приоритетных направлений информатизации общества является процесс информатизации образования, который предполагает широкое использование информационных технологий обучения.