Курсовые мероприятия

Межкурсовые мероприятия

Архив 2020

Архив 2019

Архив 2018

Архив 2017

Архив 2016

Архив 2015

Яндекс.Метрика


Гостевая книга
Смарт техниканы белсенді қолдануға бағытталған білім беру және оқыту әдістемесі
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА SMART ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ОҚУШЫ ДАМУЫНА ЫҚПАЛЫ

Кенжегалиева Дана Казбековна
«Өрлеу біліктілікті  арттыру Ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы «Ақтөбе облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру  институты», «Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім» кафедрасының аға оқытушысы, менеджмент магистрі

Займолдина Жанар Газизовна
«Өрлеу біліктілікті  арттыру Ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы «Ақтөбе облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру  институты», «Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика-психология магистрі

Қазақстан, Ақтөбе қаласы

Білім беру мазмұнының жаңғыруы жағдайында әрбір білім алушының болашақ өмірін болжауына, кәсіби бағдарлануына мүмкіндік туғызатын  нәтижелер кәсіби құндылық бағдардың қалыптасуының негізгі көрсеткіші болып табылады.

 
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ SMART В ОБУЧЕНИИ

Бектурова Злиха Капаровна

Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по г.Астана, Казахстан

Важным направлением модернизации образования в Казахстане остается информатизация образовательного процесса, расширение использования интерактивных форм обучения в учебном процессе, внедрение специальных учебных программ онлайн-обучения.

 
ОРГАНИЗАЦИЯ ОПЫТНО-ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЙ РАБОТЫ В ЦЕЛЯХ ВНЕДРЕНИЯ SMART-ОБРАЗОВАНИЯ В ШКОЛАХ АКТЮБИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Отарбаева Лаззат Лайхатовна

Филиал Акционерного общества «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Актюбинской области

Информационные технологии, определившие образ и сущность ХХ века, уступают место Smart-технологиям, открывающих новый путь развития – Smart-экономики, Smart-образования, Smart-общества.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ SMART-ТЕХНОЛОГИЙ В ОБУЧЕНИИ

Пилипенко Светлана Борисовна
филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» институт повышения квалификации педагогических работников по Восточно-Казахстанской области
г. Усть-Каменогорск, Республика Казахстан

Процесс развития человеческого общества всегда волновал умы учёных всего мира. Так, американский философ, социолог и футуролог Элвин Тоффлер выделяет три основных стадии (волны) развития человечества – аграрную (сельскохозяйственную), индустриальную (промышленную) и постиндустриальную [1].

 
МОБИЛЬДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ

Закарьянова Ардақ Болатқанқызы

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Павлодар облысы бойынша ПҚБАИ ақпараттық технологиялар бөлімінің бастығы,
«Информатика» мамандығы бойынша жаратылыс ғылымдар магистрі

«Мобильді құралдар білім берудің мүмкіндіктерін кеңейтеді, оқу үдерісінің сапасын, педагогтердің кәсіби дамуын арттырады және әкімшілік жұмыстарды жеңілдетеді»
ЮНЕСКО мобильді оқыту туралы

Мобильді индустрияның жаһандық дамуын зерттеуші GSMA мәліметтері бойынша бүгінді таңда қолданыстағы мобильді құрылғылардың саны әлем халықтарының санынан әлдеқайда артық болып отыр. Мәселен, 2015 жылдың соңына қарай GSMA құралдары 7,230 млрд. мобильді қосылуларды тіркеген болса, бұл кезде әлем халықтарының сандық көрсеткіші 7,197 млрд. адамды құрады.

 
SMART – ОБУЧЕНИЕ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ

Цой Наталья Владимировна
Филиал АО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР, г. Тараз, Казахстан

Современность ставит перед высшей школой Казахстана новые реальные задачи и решить их наш профессиональный долг, так как у нашего государства должна быть надежная опора - высокообразованные конкурентноспособные специалисты.

 
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА СМАРТ ҚҰРЫЛҒЫЛАРДЫ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

Балапанова Жаныл Темировна

«Өрлеу» БАҰО» АҚФ Атырау облысы бойынша ПҚ БАИ кафедра меңгерушісі, магистр, Атырау қаласы

Бүгінгі күн - білім беру мазмұнына, оқушы мен педагог тұлғасына және қызметіне деген көзқарастардың түбегейлі өзгеріске бет бұрып отырған кезең. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаев өз сөзінде: «Біз қазір «білім-ғылым-инновация» атты үштік үстемдік құратын постиндустриялық әлемге қарай бағыт алып барамыз», - деген еді.

 
НОВЫЕ ТРЕНДЫ В СОВРЕМЕННОМ ОБРАЗОВАНИИ

Тен Алира Сунтаковна

старший преподаватель кафедры «Менеджмента и информационных технологий» ФАО НЦПК «Орлеу» РИПКСО РК

член корреспондент Международной академии информатизацииг. Алматы, Республика Казахстан

Существуют тренды в спорте, моде, экономике и в образовании. Тренды в образовании – это тенденции в его изменении. На протяжении последнего десятилетия в системе образования происходит активное внедрение педагогических инноваций и компьютерных методологий обучения с целью улучшить качество обучения и его результаты.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СОЦИАЛЬНЫХ СЕРВИСОВ ДЛЯ ЭЛЕКТРОННОГО АНКЕТИРОВАНИЯ ПЕДАГОГОВ В СИСТЕМЕ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Ибраимова Гулжан Амангельдиевна

Арынова Салтанат Аманжоловна

Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Жамбылской области, г.Тараз, Казахстан

Важным фактором для оценки качества курсовой подготовки в системе повышения квалификации является возможность оперативно получать необходимую информацию о соответствии проводимых курсов запросам педагогов. В этой связи возрастает роль социальных сервисов, выбираемых для организации и проведения электронного анкетирования слушателей курсов.

 
ИНТЕРАКТИВНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ SMART-СРЕДА В СЕЛЬСКОЙ ШКОЛЕ

Муканова Роза Акылбаевна

начальник отдела информационных технологий ФАО НЦПК "Өрлеу" институт повышения квалификации работников образования по Акмолинской области, магистр технических наук

Главной целью развития системы образования является обеспечение  доступности качественных образовательных услуг для граждан, независимо от места жительства, состояния здоровья, социально-экономического статуса семьи, которое даст возможность получить профессию и достойно реализовать себя.

 
СМАРТ–ОҚЫТУДАҒЫ ТИІМДІ ӘДІС

Смагулова Маржан Бертаевна

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының филиалы Қызылорда облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының аға оқытушысы

Қазіргі заманғы білім берудің басты мәселесі- оқушылардың білім алуына ынталандыру әрекетін құру және осы білімді шығармашылық шешімдер көмегімен меңгертетін жаңа формалар мен құралдар іздестіру болып табылады.

 
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ МЕН SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Адамова Жұмабике Шазаровна

«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша ПҚБАИ, Қарағанды қаласы

Бүгінде оқыту сапасын арттыру басты назарда болып отыр. Оқыту сапасы мақсат пен нәтиженің арасалмағы, мақсатқа жетудің өлшемі болып табылады. Бұл анықтамадан оқушылар алдына қойылған мақсатты және олар қол жеткізген нәтижені бірдей бірлікте өлшей алуды үйрену қажеттілігі аңғарылады.

 
SMART ОҚЫТУ – БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МОДЕЛІ

Юсупова Индира Төлегенқызы, Баймұханов Алмас Сансызбайұлы,

Аязбаева Назерке Ғалымжанқызы

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Атырау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»

Қоғамның дамуы бүгінгі таңдағы білім беру үдерісінде дамыған елдер стандартына деген ұмтылысты қажет етеді. Ал әлемдік білім кеңістігіне ену, әрине, бәсекеге қабілеттілік ұғымымен байланысты. Қажеттілік, қабілет, мүмкіндіктен туындайтын нәтиже даму мен ұмтылыс арқылы жүзеге асады.

 
БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕ МҰҒАЛІМНІҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ

Елубаева Айымгул Енсегеновна

Мониторинг және сараптау бөлімінің бастығы, «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Маңғыстау облысы бойынша ПҚ БАИ, Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы

Біріккен ұлттар ұйымының шешімімен «ХХІ ғасыр–ақпараттандыру ғасыры» деген қанатты сөз бүгінгі күн атауына айналды. Өз алдына дүние жүзінің алдыңғы қатарлы дамыған 30 елінің қатарына кіруді мақсат ретінде қойған Қазақстан Республикасы да ғылыми – техникалық прогрестің негізгі белгісі – қоғамды ақпараттандыру бағытындағы жұмысты ең алдыңғы қатардағы басым бағыт ретінде қойып отыр.

 
ОҚЫТУДЫ БАСҚАРУҒА КӨМЕКТЕСЕТІН ҚАЖЕТТІ ЕҢ ҚЫЗЫҚТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Байқоныс Ануар

«Өрлеу» біліктілікті арттыру  ұлттық орталығы ББЖКБАРИ-дың Аға оқытушы, тренер, магистр

Өткен жылы жыл бойы қолданған  оқыту  технологияларының  ең  қызықты  әрі  керекке жарайтындарын сіздерге ұсынып   отырмын. Сіз өзіңіз  өткізетін  сабақтарыңыз, курстық   жұмыстар мен жоба жұмыстарыңызда әр түрлі  технологиялардың  ынтымақтаса  біріктірілген   әрі  өзіңізге  және  студенттеріңізге  қолайлы  түрін іздейсіз.

 
SMART-ОБРАЗОВАНИЕ: ТЕНДЕНЦИИ И НОВЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГА СИСТЕМЫ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Ташетова Салтанат Садыковна

Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Карагандинской области г.Караганда, Республика Казахстан

Президент Республики Казахстан Н.А.Назарбаев в «Стратегии «Казахстан - 2050» Новый политический курс состоявшегося государства» обозначил следующие приоритеты в образовании: «Нам предстоит произвести модернизацию методик преподавания и активно развивать онлайн-системы образования, создавая региональные школьные центры...

 
СМАРТ-УСТРОЙСТВА КАК ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ

Полулях Елена Владимировна

Областная специализированная школа №8 для одаренных детей, г.Уральск, Казахстан

В современной школе нет такого класса, где бы хоть раз не встал вопрос об наличии разных гаджетов и смартфонов на уроке у учащихся. Чаще всего они (гаджеты) становятся поводом для замечаний, порой - конфликтных ситуаций.

 
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Ауталипова Гульжан Сагатовна

Павлодар қаласы, Техника-экономикалық колледжі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, оқу бөлімінің меңгерушісі

Ахмет Байтұрсынұлы: «Тілдің міндеті – ақылдың аңдауын аңдағанша, қиялдың меңзеуін меңзегенше, көңілдің түйуін түйгенінше айтуға жарау.Айта білетін адам табылса, тіл пайдалануға әрқашан жарайды. Тек айта білетін адам табылуы қиын», – деген.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ SMART-ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ

Таскулова Гульнара Максутовна

средняя общеобразовательная школа Белес, Казахстан Западно-Казахстанская область

Зеленовский район, село Белес

Современные преобразования в стране и в мире, открытость общества, информационная доступность диктуют новые требования к преподаванию. Модернизация системы среднего образования кардинально изменяет подход к обучению и воспитанию учеников.

 
ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

Қайырлиева Кенжегул Тлегеновна

Орал газ, мұнай және салалық технологиялар колледжі

физика-информатика пәнінің оқытушысы

Әлемдік білім беру кеңістігіне бағытталған білім берудің негізгі мақсаты -білімді меңгеріп қана қоймай, білік пен дағды арқылы дербестік, ізденімпаздық, дені сау, өзгермелі жағдайда білімді де білікті жасөспірімдерді жан-жақты жеке тұлға ретінде даярлау.

 
СМАРТФОНДАРДЫ САБАҚТА ҚОЛДАНУДЫҢ ШЕБЕР ЖОЛДАРЫ

Кайрлиева Гулден Ерболатовна

География пәні мұғалімі, №42 "Ақ ниет" гимназиясы, Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Білім алу мен білім беру үздіксіз үрдіс. Бүгінде еліміз дамыған елдердің қатарына ену үшін ұрпағымыз бәсекеге қабілетті және жан-жақты дамыған болуымен қатар технологияны жетік меңгерген, өздігінен білім алып білімін керек кезінде қолдана алатын жағдайға жетуі керектігі мәлім.

 
БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ

Еркегалиева Жемис Анесовна

«Өрлеу»БАҰО» АҚ филиалы «БҚО ПҚБАИ» тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтендіру кафедрасының аға оқытушысы

«Адамзатқа және қоғамға орасан зор проблемалар әкелетін жаhандану мен жаңғыртудың әсерінен айналадағы әлем түбегейлі өзгерістерге ұшыруда. Жиырма бірінші ғасырдың мектептері оқушыларды өмірде, жұмыста және азаматтық ұстанымында өзгелермен ынтымақтастыққа өмір сүруге дайындай отырып, ұлттық және жаhандық пікір алуандығының шынайылығын ұғынатын өзіндік дербестігі мен ерекшелігін дамытуға көмектесуі керек». «Балалар ХХI ғасырда табысты болу үшін нені оқыту керек?» және «Оқытудың тиімді әдістері қандай?» деген сияқты негізгі сауалдар туындайды.

 
МУЗЫКА САБАҒЫНДА АҚПАРАТТЫҚ – КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ

Тастемирова Улпан Булатовна

БҚО, Жаңақала ауданы Пятимар ауылы Пятимар ЖОББМ музыка пәні мұғалімі

Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу», - делінген [1, 16].

 
ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ ПЕДАГОГТІҢ МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП САБАҒЫН ЖҮРГІЗУГЕ ДАЙЫНДЫҒЫ

Кабдрахманова Аяулы Нурлыгайыновна

ДБАМ  С.Сейфуллин атындағыҚМИК жанындағы «Өнер» бөлімініңмұғалімі

Н.Ә.Назарбаевтың халыққы  жолдауында «Қазір әлем шапшаң қарқынмен өзгеруде. Басқаша дәуір туып келеді. Біздің көз алдымызда өзгеше мүмкіндіктер  мен тәуекелдері бар жаңа жаһандық нақты аһуал пайда болуда»- деп атап өткендей, қазіргі  білім саласы қызыметкерлерінің  алдында тұрған басты мақсат-жаңа технологиялар арқылы білім мазмұнын жаңарту.[1, б. 15]

 
ОҚЫТУДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ – ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ДАРА ЖОЛЫ

Киров Аман Есетұлы

Орал қалалық №37 ЖОББМ Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Егемен елдің болашағының жарқын кепілі  – білімді ұрпақ.  ХХІ ғасыр – жаңа мүмкіндіктердің заманы. Жаңашылдықты, түрлі өзгерістерді бастан өткеріп жатқан мына әлемде көш соңында қалмай, әлемдік үдерістерге ілесіп отырудың тәуелсіз, жас мемлекетіміз үшін маңызы зор.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО - КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ МУЗЫКИ

Павлова Анна Борисовна

Учитель музыки СОШ №7 г.Уральск, Западно-Казахстанской области

Уроки художественно-эстетического цикла должны создавать условия для формирования и развития музыкальной и художественной культуры, и об этом говорится достаточно долго и много, наверное, с самого становления музыки и изобразительного искусства в школе.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИКТ ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ И ЛИТЕРАТУРЕ

Чигирева Алтын Жигирона

СОШ № 14, г. Уральск, Западно- Казахстанская область

В современном обществе, когда информация становится высшей ценностью, а информационная культура человека - определяющим фактором их профессиональной деятельности, изменяются и требования к системе образования, происходит существенное повышение статуса образования.

 
ОБРАЗОВАНИЕ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ, ОРИЕНТИРОВАННЫЕ НА АКТИВНОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СМАРТ ТЕХНИКИ

Борисовская Елена Викторовна

СОШ №32, город Уральск

Мне хочется свой доклад начать со слов Стива Джобса, который призывает изобретать будущее, чтобы не жалеть о происшедшем. И мы учителя двигатели учебного процесса должны стремиться совершенствовать учебный процесс и  использовать технологические инновации в педагогической практике.

 
ХИМИЯ САБАҚТАРЫНДА SMART МАҚСАТ ҚОЮ

Хайрекеева Гульнафиса Қанатқызы

Дарынды балаларға арналган мамандандырылған С.Сейфуллин атындағы №11 облыстық қазақ мектеп-интернат кешені химия пәні мұғалімі

Бүгінгі таңда жастарға әлемдік ғылыми прогресс деңгейіне сәйкес білім беру, тәрбиелеу, олардың рухани байлығы мен мәдениетін жетілдіру адамзат қоғамының маңызды міндеті болып табылады. Осы міндетті жүзеге асыруда оқушыны тұлға ретінде қалыптастыру, оның қабілеттерін, ең алдымен интеллектуалдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау өзекті болып саналады.

 
СМАРТ-БІЛІМ БЕРУДІҢ ЗАМАНАУИ МҮМКІНДІКТЕРІ

Куаналиева Аэлита Жаскайратовна

№ 40 орта жалпы білім беретін мектебі, Орал қаласы

«... Адамзат үшін XXI ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру – бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... », -  деп Елбасымыз айтқандай  білім беру  жүйесіндегі қазіргі талаптар ғылым, техника, мәдениет, экономика, технология, әлеуметтік ортаның дамуымен  тығыз байланысты.

 
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ

Гумарова Гулайм Тулеугалиевна

ағылшын тілі пәні мұғалімі, Орал қаласы №26 ОЖББМ

Бүгінде еліміз өзінің алдына әлеуметтік жаңғыру, үдемелі инновациялық индустрияландыру және экономикалық ықпалдасу бойынша жаңа ауқымды міндеттер қояды. Тәуелсіз Қазақстанның XXI ғасырдың үшінші он жылдығындағы негізгі мақсаты – әлемнің дамыған 30 мемлекетінің қатарына кіру үшін сеніммен қадам басу ниетінде.

 
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Нурмухамбетова Жанаргуль Шамратовна

Ульянов жалпы орта білім беретін мектебі, Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Железнов ауылы

Мемлекетіміз тәуелсіздік алғаннан бері елдің санасында түбегейлі өзгерістер болды. Бұл өзгерістер Қазақстан мемлекетін дүниежүзілік экономикалық қауымдастыққа мүше етумен қатар, еліміздің ішкі нарығын да әлемдік деңгейге көтерді. Мұнымен қоса, білім мен ғылым саласының алдында да жаңа талаптар пайда болды.

 
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Куспаева Гульзия Кабдугалеевна

№9 ЖОББМ, Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Еліміз тәуелсіздік алғалы қоғамдық өмірдің барлықсалаларында үлкен өзгерістер мен жаңалықтар етек алып, уақыт ағымына қарай жетілу үстінде.Осының бір айғағы білім беру саласында оқыту процесін технологиялардыру қажеттілігі туып отыр. Бұл бағытта оқытудың әр түрлі педагогикалық технологиялары жасалып қолданылуда. Атап айтқанда ұжымдық оқыту тәсілі, СТО, АКТт.б мектептерде қолданып жүр.

 
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ

Казманова Асель Булатовна

ЗКО Бурлинский район г Аксай ОШ №4

Широкое использование информационно-коммуникативных технологий открывает для учителя новые возможности в преподавании иностранного языка.

 
СМАРТ ТЕХНИКАНЫ БЕЛСЕНДІ ҚОЛДАНУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Едрисова Сандугаш Кайржановна

Орал қаласы ОЖББМ №20 мектеп мұғалімі

Қоғам барған сайын күрделене түсуде. Жаңа ғасырға сай өзгеше қабілет, қасиетке ие ұрпақ қалыптасып келеді. Ал осының барлығы тікелей білім-ғылым саласына байланысты. Сондықтан білім беруді жетілдіру, ақпараттандыру, білім алушылардың танымдық, шығармашылық қабілетін арттыру, оқу дағдысын жетілдіру мәселелері көтерілуде.

 
ОБРАЗОВАНИЕ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ, ОРИЕНТИРОВАННЫЕ НА АКТИВНОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СМАРТ ТЕХНИКИ

Кириченко Елена Юрьевна

Средняя общеобразовательная школа №21

Город Уральск, Республика Казахстан

Использование новейших технологий в сфере образования в настоящее время является довольно перспективным направлением данной области. С каждым днем работа без ПК, смартфона, планшетного компьютера кажется невозможной в наше время.

 
СМАРТ ҚҰРЫЛҒЫЛАР ОҚУ ҮРДІСІНДЕ БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУДА ТИІМДІ ӘРІ ЖАҢАША БІЛІМ АЛУ КӨЗІ БОЛМАҚ

Рахымжанова Нұрсұлу Садыққызы

Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Шаған ЖОББ мектебі, математика және информатика пәні мұғалімі

ХХІ ғасыр – жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Тәуелсіз Қазақстанның туын нық көтеретін білімді, ақылды,саналы жастар тәрбиелеу ұстаздардың басты міндеті. Болашақта  білімді ұрпақты тәрбиелеп қалыптастыруда инновациялық технологиялардың маңызы зор.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ SMART-ТЕХНОЛОГИИ НА УРОКАХ

Урисбаева Назира Каминовна

Учитель русского языка и литературы, КГУ «Общеобразовательная школа 2 г. Аксая»

В настоящее время в отечественной педагогической психологии всё больше сторонников приобретает подход к обучению с позиции субъект-субъектных отношений, при которых не только педагог, но и ученик выступают полноправными субъектами учебной деятельности.

 
ПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ НАВЫКОВ ЧТЕНИЯ

Кужабергенова Гулбану Сыйыковна

Средняя общеобразовательная школа №1, Город Уральск,ЗКО

Почему сегодня дети неохотно и мало читают? Основой трудностей чтения являются замедленный темп приёма и переработки зрительно воспринимаемой информации, трудности установления ассоциативных связей между зрительным, слуховыми центрами, участвующими в акте чтения, низкий темп протекания мыслительных процессов, слабость самоконтроля. Дети с особыми нуждами испытывают трудности при чтении, а это – проблемы с успеваемостью по всем предметам, проблемы с дисциплиной.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СМАРТ-ТЕХНОЛОГИИ «QR – КОД» НА УРОКАХ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РУССКОГО ЯЗЫКА

Коптлеу Айгуль Булатовна, Уральский медицинский колледж «Максат», г.Уральск

Джумабекова Бибигуль Ермековна, «Западно-Казахстанский индустриальный колледж», г.Уральск

В Послании народу Казахстана одними из приоритетных задач, которые Глава государства поставил перед системой ТиПО являются, следующие: «…В ближайшие 2-3 года надо сформировать ядро национальной системы дуального технического и профессионального образования»

 
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ

Уразалиева Маншук Бактыгуловна

Математика пәні мұғалімі, Орал қаласы, №47 ЖОББМ

Бүгінгі таңда білім берудің тиімділігін арттыру үшін оқу үрдісін адамды қоршаған ортадағы болып жатқан өзгерістерді есепке ала отырып, ұйымдастыру қажет екендігі баршамызға мәлім. Бәсекеге барынша қабілетті  қоғамға ену мақсатын алға қойып отырған еліміздің білім беру саласында нәтижелі ізденістер бастау алуда. «Білім туралы заңда» оқытудың жаңа технологияларын ендіру, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу міндеті айқын көрсетілген.

 
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА АҚПАРАТТЫҚ –КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ

Рыскалиева Ақжонас Сағынғалиқызы

№19 орта жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Орал қаласы, БҚО

Елбасы өзінің қазақстандықтарға арнаған Жолдауында оқу-тәрбие үрдісін  ақпараттық технологиялармен барынша қамтамасыз ету міндетін білім беру жүйесінің басты мақсатының бірі және оның болашағы үшін маңызды фактор екенін атап көрсеткен болатын. Қазіргі  таңда оқушы- ақпаратпен  қаруланған, жан-жақты дамыған тұлға.

 
БАСТАУЫШ КЛАСС ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІН SMART ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

Сағынаева Ляззат Нұрланқызы

Ақтөбе қаласы № 37 орта мектептің бастауыш класс мұғалімі

SMART оқыту  үдерісінде бірлескен әрекет арқылы әріптестердің біліктілігі артады және оқушының өз болжамдарына жан-жақты сын тұрғысынан қарай отырып, сол арқылы әлем, тіршілік, жаратылыс туралы өзінің білім деңгейін тереңдетіп, кеңейтуге ұмтылу мүмкіндігі туады, шығармашылық қабілет артады.

 
БІЛІМ БЕРУДЕ SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНА БІЛУ

Абдирова Айдана Аюкеновна

Орал қаласы М.Б.Ықсанов атындағы №36 ЖББОМ, бастауыш сынып мұғалімі

Қазіргі әлемде жай ғана сауаттылық жеткіліксіз болып қалғаны бәрімізге мәлім. Сондықтан ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, оқушылардың қабілетін, талантын дамыту білім беру мекемелерінің басты міндеті болып отыр.

 
УСПЕШНОЕ ОБУЧЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ЧЕРЕЗ РАЗВИТИЕ ЦЕЛЕПОЛАГАНИЯ НА УРОКАХ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ

Есмагулова Гульнара Сергеевна

ОШ №3 г. Аксая, г. Аксай, Республика Казахстан

В настоящее время в период обновления содержания среднего образования РК начальная школа переживает новый качественный этап в своем развитии. В послании народу «Казахстанский путь – 2050: Единая цель, единые интересы, единое будущее» Президент Республики Казахстан Н.А. Назарбаев говорил: «... Наш путь в будущее связан с созданием новых возможностей для раскрытия потенциала казахстанцев... Развитая страна в ХХI веке – это активные, образованные и здоровые граждане. Что нам нужно сделать для этого?

 
ОРТА БІЛІМ БЕРІЛЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕ БІЛІМ БЕРУ БАРЫСЫНДА SMART-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ РӨЛІ

Бородосова Эльвира Копболсыновна

А. Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы, Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Ахмет Байтұрсынұлы «Оқытудың үш жағы бар, үшеуі үш нәрсеге тіреледі: біреуі оқу құралдарына, екіншісі ақша – қаражатқа, үшіншісі жақсы мұғалімге» деген екен. Неге десеңіз жақсы мұғалім қолындағы бар оқу құралдарын пайдаланып шеберлік танытады.

 
ОБРАЗОВАНИЕ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ, ОРИЕНТИРОВАННЫЕ НА АКТИВНОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ SMART ТЕХНИКИ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ

Искакова Г.К.

учитель русского языка и литературы I категории средней общеобразовательной  школы № 12 г. Уральска.

Век XXI стал веком цифровой революции, когда все сферы жизни активно подключаются к онлайн-сети. Бизнес, покупки, дистанционная работа – это все переносится на электронные девайсы. Один клик мышью или пара нажатий по клавиатуре значительно упрощают многие процессы, на которые раньше требовалось больше времени.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРЕПОДАВАНИИ И ОБУЧЕНИИ (из педагогической практики в начальной школе)

Адылина Зоя Николаевна

учитель начальных классов 1 категории, СОШ №7 г. Уральск

Формирование современного социума подразумевает достаточно высокую цифровую грамотность граждан любого государства. Для развития Казахстана как современного интегрированного общества актуально  внедрение в любой сфере деятельности новых технологий, которое невозможно без человека, обладающего компетентными знаниями в информационно-коммуникационных областях, цифровой грамотностью.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ

Подгорнова Светлана Николаевна

учитель начальных классов  СОШ №32 г. Уральск (Сертифицированный учитель по третьему базовому уровню)

В последнее время в преподавании много говориться о новых педагогических технологиях в обучении, о компетентном подходе в обучении.

 
ВНЕДРЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧЕБНЫЙ И ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС

Волгова Оксана Владимировна

Учитель начальных классов, средняя общеобразовательная школа №25, ЗКО, г. Уральск

Все мы прекрасно знаем, что знания приходят только к заинтересованному человеку. XXI век — век высоких компьютерных технологий. Современный ребёнок живёт в мире электронной культуры. Меняется и роль учителя в информационной культуре — он должен стать координатором информационного потока. Следовательно, учителю необходимо владеть современными методиками и новыми образовательными технологиями, чтобы общаться на одном языке с ребёнком.

 
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИКТ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ ПРИ ПРОВЕДЕНИИ СОВРЕМЕННОГО УРОКА

Калентьева Любовь Павловна

КШДС №18, г. Уральск

Интерактивная доска – эффективный и удобный инструмент для обучения школьников. Значение интерактивной доски велико. Во-первых, поверхность интерактивной доски позволяет запустить на компьютере различные программы и полностью управлять ими.